De laatste loodjes

8 juli 2018 - Beijing, China

Hallo allemaal, ik begin de laatste blog met excuses. Het is namelijk niet echt een blog, maar een kleine heads-up dat we beiden een beetje te lui zijn geweest om de blog bij te houden de laatste tijd. Dat betekent natuurlijk niet dat we niks meer hebben beleefd hier, integendeel! Op dit moment verblijven we in Beijing, waarvandaan we op 12 juli al weer terugvliegen naar Nederland. Onze reis heeft ons verder nog langs een aantal hele mooie steden aan de oostkust gevoerd, met Shanghai als hoogtepunt. De details houden jullie te goed, anders hebben we bij terugkomst niks meer te vertellen, maar we hebben in ieder geval een prachtige tijd gehad. Hopelijk hebben jullie via deze weg een beetje mee kunnen genieten. Allemaal bedankt voor het lezen en alle leuke en lieve reacties, tot snel!

1. Oma Derks:
    8 juli 2018
    Goede en veilige reis terug.
    En kom bij mij aan om over de reis vertellen. Groetjes Oma
  2. Opa:
    8 juli 2018
    ik wens jullie een hele goede reis terug en nu hebben jullie niks te regelen waar je
    langs gaan...ook wel eens makkelijk tot gauw

opa
  3. Carin:
    8 juli 2018
    Altijd mooie verhalen en wat een ervaringen!!
    Goede en vooral veilige terugreis.
  4. Jeanet:
    8 juli 2018
    Het avontuur bijna voorbij. Goede reis terug en tot donderdag!
  5. Helma:
    8 juli 2018
    Bart bedankt voor de mooie foto's en verhalen. We moesten vaak aan onze eigen China terug denken. Goede reis en we hopen je snel weer met Bastian op de bank te ontmoeten om na te genieten met een goed glas Grolsch!
  6. Wendy:
    9 juli 2018
    Goede terugreis! Genoten van jullie verhalen, fijn dat we zo toch mee konden kijken in jullie avontuur
  7. Groetjes Marko Mirjam en Daan:
    9 juli 2018
    Goede reis terug. Wat een belevenis
  8. Anja:
    9 juli 2018
    Goede reis as donderdag!!!